Zoe

Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

Cool eller Tönt?

Av Elli♥ Nilss♥ - 22 maj 2012 20:42

Tjejen på bilden är en i våran klass. Idag skulle hon köra på tönt looken. Men vi tyckerte inte att den var sö töntig. Vi tyckte att den var Cool om hon hade haft någon "Tönt" acesoar till looken. Hon hade "Tönt" glasögon med sig men tyvär va dom inte med på bilden. Den tjejen är ett GENI! Klart  att det är snyggt med kjol och slips... Eller? Iallfall vi, eller iallafall jag^^ För jag har mer "Kill" looken. Fast det kanske skulle varit snyggare medsamma mönster på kjol och slips. Eller  kjolen var jättesnygg så kanske om hon hade en ljusrosa slips, eller en röd slips med svart/gröna rutor, och sedan avsluta med ett par röd convurse. Så... Frågan är. Vad tycker ni. Cool eller Tönt?   



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elli♥ Nilss♥ - 7 juni 2012 16:46

Någon som har tips på fina nageldesginer att göra   P.s har gjort ett eget läppbalsam med smält solkräm & ögonskugga^^  ...

Av Elli♥ Nilss♥ - 6 juni 2012 22:16

Där är video som visar hur man gör ^ Så här blev det:     Så här skrev Bella på www.bellathorneofficial.com   Remember when I showed you guys my super fun geometric color block nails?? Well, today I’m so excited to be able to s...

Av Elli♥ Nilss♥ - 6 juni 2012 10:57

Hejsan alla som läser detta inlägg just nu^^ Om ni inte viste det så gillar jag retiller väldigt mycke   Och min favo är LeopardGeckon♥.♥ Här kommer lite fakta om den och ifalljag har misat något så skicka en kommentar^^   Leo...

Av Elli♥ Nilss♥ - 2 juni 2012 22:05


 

Av Elli♥ Nilss♥ - 1 juni 2012 17:43

Hejsan! Jag går liksom i musikklass om ni nt viste det^^ Jag vill bara säga tack till 2 riktigt bra kompisar ;D Dom hjälpte mig idag när jag och min kompis bråkade. Dom heter ♥Tinda♥ & ♥Alissa♥. ♥♥&...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare Idag♥


Ovido - Quiz & Flashcards